نوشته های یک برنامه نویس

بلاگ شخصی فرید

کوله‌پشتی من (سال 94)

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۳۲ ب.ظ

سلام 

چند وقتی بود که میخواستم وبلاگم رو اپدیت کنم ، گذشت و گذشت،دیگه چیزی به اتمام سال 93 نمونده !

خوب ، هر چی فکر کردم دیدیم هیچی بهتر از موضوع کوله پشتی نیست و این شد که دست به کار شدم ....

kooleposhti94


سال   93    : 

همون جور که سال گذشته هم گفتم ، قطعا من هم مثل همه با شکست هایی روبه رو میشم ، اما همیشه سعی کردم از شکست ها به عنوان یه تجریه و شروع یک موفقیت بزرگتر نگاه کنم .

خدا روشکر میکنم که سال 93 پر از شکست های پر تجربه و موفقیت های مختلف بود    :)


سوال اول :

فرض کنید که یک کوله پشتی دارید که قرار است با خودتان به سال ۹۴ ببرید. داخل این کوله پشتی چه تجربه‌ یا تجربیاتی از سال ۹۳ می‌گذارید؟ این تجربیات می‌توانند بزرگترین و بهترین درس‌هایی باشند که در سال ۹۳ و در جریان زندگی بدست آورده‌اید.

 سریع تصمیم نگیرم ، صداقت و....

- در سال 93 سعی کردم تا حد المکان سریع تصمیم نگیرم و مشکل یا چالش رو درست و کامل از زوایای مختلف بررسی کنم .

   بعد تصمیم صحیح رو بگیرم .

و اینکه حتی در بدترین مواقع هم با دوستان و همکارانم صادق باشم ... 


سوال دوم :

برای چابکی در زندگی باید سبک حرکت کرد. بنابراین کوله‌پشتی سنگین قدرت حرکت ما را کم می‌کند. اگر قرار باشد چیزهایی را هم از کوله‌پشتی خود خارج کنید آنها چه خواهند بود؟ در واقع چه نکاتی هست که فکر می‌کنید در زندگی باید از آنها بگذرید و عبور کنید تا سبک‌تر حرکت کنید؟

 کارهای پوچ و بیهوده ، تعصب های الکی ، ترکِ عادت‌های منفی و غلط ، گذشته ، گله و شکایت های الکی و....

درسته که تغییر دادن اخلاق و عادت ها همیشه سخت بوده و هست،ولی یادتون باشه که:

  " کار نشد نداریم "  . 


سوال سوم :

برای این‌که در سال جدید انسانی توانمندتر باشید فکر می‌کنید چه ویژگی‌هایی باید در شما تقویت شود؟

 تجربیات نو  ، کتاب خوندن  و....

مهمترین برنامه من برای سال 94 اینکه ، حسابی برم سراغ تجربیات جدید .
ناگفته نماند من تا اوایل سال 93 اصلا کتاب نمیخوندم ! تا یهویی اواخر سال تصمیم گرفتم کتاب خوندن رو با جدیت تمام شروع کنم .

  امیدارم هم اگر سال 94 عمری باقی موند ، چند کتابی رو کامل مطالعه کنم  ...  





سال   94    : 
همچنان پایبند به کوله‌ پشتی سال ۹۳ هستم .

مرسی که محتویات کوله پشتی منو خوندید ... 
امیداورم سال خوبی باشه .


نوشتن کماکان ادامه دارد ...

:)

نظرات  (۲)

جواب سوال 1:درس هام،کامپیوترم،لباسام،مواد غذایی،پول
جواب سوال2:پول رو مینداختم چون مال دنیا ارزش نداره
جواب سوال3:خلاقیت

پاسخ:
سلام 
بسیار عالی ، امیداورم که همیشه موفق باشید :)
با سلام  خدمت فرید عزیز!
وبلاگت و نوشته هاتو دنبال میکنم ادمه بده....
موفق باشی! :)
پاسخ:
سلام 
مرسی نظر لطف شماست ، چشم حتما ...
همچنین  :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی