نوشته های یک برنامه نویس

بلاگ شخصی فرید

یک برنامه نویس اپلیکیشن ویندوز کـه بعضی وقت ها رو به شبکه / هک و امنیت هم صرف میکنم

و در حـال حـاضر در خوزستان زندگی میکنم. 


کـارم رو خیلی دوسـت دارم و از انجام پروژه های مختلف لذت میبرم ، یه تازه کار به حساب میام و هنوز در حال یادگیری و کسب تجربه هستم .

اگر فکر میکنید که میتونم کمکتون کنم حتما با من تماس بگیرید.  :)

نظرات  (۱)

برنامه نویسی سی رو توی ویژوال استدیو مینویسن؟
سلام خوبی؟؟
پاسخ:
ممنونم ، بله میشه اونجا هم نوشت .... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی