نوشته های یک برنامه نویس

بلاگ شخصی فرید

پست های آموزشی

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۱۶ ب.ظ

سلام 

چند ماهه دوست داشتم تو وبلاگم مطالب آموزشی جدید بزارم ؛ اما واقعا درگیر کار و درس بودم .
این آموزش ها رو قبلا درست کرده بودم ، که تو سایت و انجمن آشیانه به اشتراک گذاشته بودم ، البته آموزش ها تا جای خوبی پیش رفتن ، ولی به علت استقبال کم کاربران از این آموزش ها تو انجمن ، آموزش ها رو ادامه ندادم ! ، اگر فکر میکنید که به اون جلسات مابقی که آموزش دادن نشده نیاز دارید ، تو بخش نظرات همین پست اعلام کنید تا در اولین فرصت آموزش ها رو کامل کنم خدمتتون ،  فعلا این ها رو میزارم و قول میدم تو اولین فرصت یه آموزش جدید رو شروع کنم :)


آموزش برنامه نویسی موازی در Net. 

آموزش Entity Framework و کار با دیتابیس در VB.Net 


روز خوبی داشته باشید 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی